fredag den 17. januar 2014

Fra bryllup til sølvbryllup

...er det også blevet til.

Jeg kan se, at jeg har haft lidt hang til træer i det forgangne år...
Og hvad betyder det mon....?
Jeg havde ikke lagt mærke til det, men ser det, når jeg kigger billeder af kort igennem for 2013. 
Og jeg tror godt jeg ved hvorfor...
Lidt mærkeligt, når motiverne "taler" til éen, ikke...?

Og så opdager man lige:
At det allerede er fredag igen?
Denne uge er gået hurtigt med lange arbejdsdage, løsning på en del praktiske ting og også et spændende krea projekt. Men det er hemmeligt lidt endnu. :-)

Jeg ønsker Jer en dejlig weekend.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Søde kort!
    Og ja,- det er pudsigt, som man nogle gange gør ting/skaber ting, uden selv at vide, hvad der gemmer sig bag...før senere (som du gør nu).
    Ønsker dig en dejlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet