mandag den 20. januar 2014

Er det allerede mandag?

...det er ikke kun mig, der synes, at de weekender er ALT for korte, vel?
Den er jo gået i løbet af nul-komma-fem....!!!

Og der er også gået en grum tid, siden den mellemste af mine døtre spurgte om jeg ville lave et cover til hendes PC.
Stoffet lå længe.....så lå lapperne længe...så lå de færdig syede patchworkstykker klar....og endelig denne weekend har jeg syet dem sammen.

Den er syet i hendes yndlings farver: pink, lyserød og blå. Lynlåsen er neon pink (selvom det er svært at se), de sælges i Stoff&Stil. :-)

Jeg kunne godt lige have brugt yderligere 24 timer denne weekend. Men det fik jeg altså ikke.

Håber I får en god mandag.
HanneZ

2 kommentarer:

  1. Ja kender det alt for godt...
    Men resultatet af denne taske er da super. Den er mega flot.

    SvarSlet
  2. Haha, nej, du er ikke alene. Mere weekend tak.

    - Anne

    SvarSlet