torsdag den 29. september 2011

Sætterkassen

...den blev mint....blå eller grøn?..Lige præcis der, hvor det er vanskeligt at sige, om det er det ene eller det andet..

Jeg brugte lidt tid på at finde den rigtige farve...og jeg er meget tilfreds med det færdige resultat...

Nu kan jeg bare hækle løs, så jeg kan sætte nogle flere håndarbejder i den....

(Forøvrigt er den ikke hængt op endnu...for jeg kom pludselig i tvivl om, hvor den skulle hænge...så indtil videre står den bare og venter på, at jeg beslutter mig.)

Og da jeg var igang med penslen, fik den sidste træ-kasse og køkkenrulle-holderen samme farve....jeg kan godt lidt, at male 3 og 3 i samme farve...(?!?!?!?!?)

God torsdag.

H

3 kommentarer:

  1. Jeg skulle også lige til at skrive lækker farve:) Virkelig fed farve:) Dejlig beroligende:)

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet fin! :) Er vild med pyntet ;)

    SvarSlet