torsdag den 8. september 2011

Peace tegnet

Her er så et billede af mit broderede applikation af peace tegnet.

Og jeg synes det passer rigtig fint sammen med den lyse blå og sandfarvede pude og det hæklede mormor-tæppe...
Endnu en krea ting i sofaen.

Hver gang jeg broderer sidder jeg og tænker på Karen Marie
Jeg fik nemlig hendes bog for 1½ år siden og den satte mig igang med det. På de bagerste sider er der beskrivelser af nogle forskellige sting og suppleret med fine inspirerende indlæg på hendes blog..så kan man kun få lyst til at begynde.
Klik bare på hendes navn og kom frem til bloggen.:-)

God torsdag alle sammen.

H

1 kommentar:

  1. Tak for det dejlige link, og ikke mindst dejligt at du stadig kan bruge min bog. Nu kan du så glæde dig til oktober, for der kommer min næste bog og med nye broderi ideer :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet