fredag den 18. juni 2010

Jeg er ikke meget for det... :-)

Nej, slet ikke, jeg indrømmer; jeg er ikke så god til at se fodbold..... Jeg tror min mand synes jeg er lidt kedelig at se sport med, for jeg når næsten aldrig, at se de mål der engang imellem bliver scoret, fordi mine øjne kigger ned til det håndarbejde jeg har i mine hænder istedet for op på TV'et.....ærgeligt for ham, men hvis jeg bare sidder og kigger TV, føler jeg, at jeg spilder tiden, det er det samme med en film, så det er ikke fordi sport keder mig mere end andet....
Men nu er det fodbold tid og den ældste datter manglede ny fodbold-shorts, så her kommer "bolden altså på bloggen", desuden fik jeg endelig hendes posebukser ind foran kameraet og med dette ønsker jeg: Herlig fodbold weekend til alle fodbold interesserede og til de, som har det som jeg....ja, vi får tid til at lave lidt kreativt.
Hvad har I mon planlagt at sidde med i hænderne, mens Danmark spiller imorgen?
Jeg skal hækle på mit "is-tæppe" !

H

3 kommentarer:

  1. Du har det som jeg , jeg sidder meget sjældent foran tvét og hvis KUN med håndarbejde i hånden og kun for at holde ved selskab ;-))

    Under fodboldkampen i morgen sidder jeg i toget fra Kbh. til Århus og hækler på mit tæppe!!! Tror vi får en dejlig stille hjemrejse.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Også god weekend og god tur til KBH til dig. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er til sølvbryllup, så fodbold det bliver vist noget, man sniger sig til ;)
    God weekend.

    SvarSlet