mandag den 21. juni 2010

Hvor blev den weekend og mandag af????


Jeg må altså lige nå det inden sengetid......må lige lægge et billede ud af en overraskelse fra sidste uge. Den var fra: Tusindfryd.....og her er den:

Det var helt vildt spændende at lukke op for denne pakke, fordi den kom helt uventet.... og det hele var så fint.
Nøglesnoren gør sig vildt godt med min gamle, godt brugte, og ikke helt originale Prada taske....jeg elsker lyseblåt....og de hæklede armbånd har jeg haft på lige siden jeg pakkede dem ud. (Minus een dag, hvor den yngste af mine piger kom med dem og sagde; at der vist var noget jeg havde glemt....:-)....)
Jeg har planer med knapperne også, men det må vente lidt.....men tusind tak, det var både overraskende og meget inspirerende.....

Weekenden gik bl.a med dette:

Teenage fødselsdagsfest. Jeg forstår slet ikke at den ældste er blevet så stor......????? Hun har først fødselsdag i næste weekend, men skoleveninderne fejrede hende i lørdags, med en tur på golfbanen med hjemmebagte boller....derefter en græsk grill middag og så blev der skrålet og sunget til Sing it på Wii....

Jeg har flere ting færdige, men gemmer lidt til imorgen eller senere på ugen....Så jeg håber vi ses igen....???

Nu er det godnat, sov godt og drøm sødt.

H

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder i sommerfarver. Det er altid skønt med overraskelser.

    SvarSlet
  2. Dejligt med pakker - især dem man ikke forventer :o)

    SvarSlet