mandag den 2. januar 2017

...lidt slidt....

...jeg føler mig lidt slidt.
Det har været en lidt hård juleferie.

Først fejrede vi jul herhjemme med 2 sæt bedsteforældre.
Så var der julefrokost i skoven.

Derefter skulle vi handle og lave mad til min mands fødselsdag, samtidig brød influenzaen ud, og vi har haft feber og hoste på skift.

Vi havde en fantastisk dejlig dag med mange dejlige gæster d. 30 december. 

Men nytårsaften var vi helt flade...så den blev meget stille. Og søndag har jeg så ryddet op efter jul og fødseldag...

Invitationen til ET HALVT ÅRHUNDREDE har jeg "lånt" fra nettet, den var så dejlig enkel at gå til...

Og så er det blevet 2017, så:

GODT NYTÅR til Jer allesammen.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Også rigtig godt nytår til dig Hanne. Håber du er ved at være frisk oven på influenzaen.
    Du har da godt nok også haft meget at se til. Flotte, enkle indbydelser. Tillykke med manden
    K.h. Ketty

    SvarSlet