mandag den 28. november 2016

....Og så det snart.....

...jul.

Jeg har været lidt optaget af min familie de sidste par uger...så bloggen har ligget stille.

Men jeg går jo fortsat og pusler, bare lidt i baggrunden. :-)

I år kom jeg lidt tidligt i gang med julepyntningen....jeg troede ellers, jeg var sent ude, men i virkeligheden kom jeg meget tidligt i gang. Den store stjerne blev hængt op for nogle uger siden. I år har jeg givet den nogle nye lys, og det pyntede.

Adventsdekorationen blev først lavet i lørdags....og det var en udfordring for mig.
Jeg er ikke så god til det med dekorationer, så jeg holder det altid MEGET simpelt.
I år har jeg valgt at lave den i en rund glasskål. Og kun med gran, lidt hvide blomster, kogler og mos. Og nogle hvide og grønne kugler.

Jeg ønsker Jer en god mandag.

HanneZ


3 kommentarer:

  1. Tak, Louise..den er så simpel, at selv jeg kan finde ud af det...:-)

    SvarSlet
  2. Hej Hanne
    Dejligt du er tilbage. Familien kommer i første række og så må blog være blog :-)
    Smuk, enkel dekoration, det enkle er som regel det smukkeste
    K.h. Ketty

    SvarSlet