onsdag den 17. august 2016

KEEP CALM..

...AND BE HAPPY...!!

Uhhh, hvor har jeg bare haft frygteligt travlt på job...både før og efter ferien.
Og i går var første gang i lang tid, at jeg kunne gå hjem til tiden.

Så jeg gik hjem og fandt tid til bare, at sidde stille og nyde øjeblikket. 
- Uden at det væltede ind med tanker.....

Nå, ja...jeg så at roserne skulle klippes, og gik i gang med det. En busk var blevet for stor, og nogle visne blomster, blev også klippet ned...og så var det over at handle og lave mad..og....og....og..
:-)

Jeg tog en håndfuld af disse "Sweeteners" med hjem fra ferie.

- Med sådan en i hånden, må det hjælpe med, at finde lidt ro og måske et lille smil frem.
Og måske bliver jeg siddende lidt længere tid næste gang.

God onsdag

HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar