mandag den 8. december 2014

2. Søndag i advent.

Så kom der lidt mere farve på jule-opslagstavlen.

Mens sidste søndag var med rød, sølv og hvid, så var adventsgaverne i går pakket i rød, pink og lime. Jeg elsker jo at lege med farverne.

Farverne her passer perfekt med de små kalender poser jeg lavede for en del år siden. Og de hænger nu klar øverst på opslagstavlen til den næste uges tid. Hvis jeg da ikke lige finder på noget andet. :-)

Jeg har været lidt rastløs her i weekenden og gået lidt fra det ene til det andet.
Men jeg får da flyttet lidt rundt på det hele.

God mandag.
HanneZ








NB: En af adventsgaverne var en tur i biffen. 
Derfor lavede jeg, som jeg har lavet det i de foregående år, et "gavekort" til biografen.
I år ville pigerne gerne se MockingJay, så jeg var lidt rundt på nettet at finde billeder. Derefter har jeg printet og foldet det til små trekanter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar