torsdag den 3. juli 2014

..travlhed..

..der er travlt på job i øjeblikket og der er ferie-travlthed herhjemme.
De 4 er gået på ferie, og de har travlt med at nå alle de ting, de ikke når til hverdag.
Det gør mig træt, så sofaen trække når jeg kommer hjem kl. 17. :-)

Men jeg får da ryddet lidt op, bl.a. på pc'en og her faldt jeg faldt over disse billeder i en mappe:

Vi var til en rigtig fin fest sidste år hos en ny uddannet lærer, der ønskede sig penge til et TV.
Derfor lavede jeg et "TV" ud af en sort kasse og en lille shoppingbag ud af en hvid kasse.
Og dertil et kort med den kloge ugle, masser af bøger og en blyant. Og glem ikke æblet til læreren!

Ønsker Jer en dejlig torsdag.

HanneZ






1 kommentar:

  1. En rigtig fin gave, som må have gjort lykke ved modtageren :-)

    SvarSlet