søndag den 1. december 2013

Adventslys 2013

Puha...jeg blev lige sat helt ud af spillet, fordi jeg pludselig ikke kunne overføre billeder til computeren.
Men efter en del besvær, fandt jeg en løsning og fik derefter ført de sidste mange dages billeder kopieret over.

Adventskrans får vi ikke hjemme hos os i år...men en advents dekoration.
Og som altid af den simpleste slags.
4 glas i en trækasse, fyldt med mos, 4 lys og 4 sløjfer med julekugler.

Jeg var igennem næste hele farve spektret, da jeg lavede julekort, og endte til sidst over i pastel farverne.
MEN, jeg havde ikke ret mange julekugler i pastel farver, så jeg var i mange butikker, inden jeg endelig fandt de ønskede farver, nemlig i Søstrene Grene. 
(Og så tænker jeg lige: hvorfor gik jeg ikke først derind ? )

Nå, men advents dekorationen endte altså sådan her.
Og nu brænder det første lys.

Håber I har nydt en dejlig 1. søndag i advent.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Den er super flot - og simpelt er jo også godt og flot.

    SvarSlet