fredag den 7. september 2012

Puste ud...

...ånde ind...jeg må huske at trække vejret!

Jeg synes indimellem vores hverdag er lidt kaotisk...denne uge ikke mindre end andre. Her er lidt af vores kaos:

Da oldeforældrene var her i sidste uge, blev vores legehus "væltet"; bunken blev først kørt bort i denne uge, dele af den blev ombygget til noget jeg vil vise en anden dag.
Invitationer til en fødselsdag blev printet og delt ud.
Lapper blev klippet.
Flere kort produceret.

-Symaskinen, hæklenålen, saks, limstift og printer er flittigt brugt.....

Det er godt at det snart er weekend, så jeg har tid til at rydde op i mine bunker...:-)

God weekend til Jer.

HanneZ


2 kommentarer:

  1. Jeg kender INGEN, der er så kreativ som dig! Og så passer du fuldtids arb. ved siden af:-)Jeg sender noget energi din vej!
    Knus C

    SvarSlet
  2. Ja, dig er der knald på og som du selv sige.. pust ud, træk vejret nyd sensommeren :)

    SvarSlet