onsdag den 29. august 2012

Fødselsdagskort, mere 11

Og et stort tillykke til den yngste datter, som fylder 11 år.

Kortet har jeg lavet i hende yndlings farve: grøn.
Hun har ønsket sig en shoppe tur, så pengene er lagt i den lille "baglomme" på indersiden af kortet. Jeg er spændt på at se hvad hun vil købe for dem.

Øverst til højre er en lille tag,
- sommerfugl og blomstermærker syet inden i et palstik chartek.
Det var til en lille ting, som ikke måtte blive væk og det er der ikke stor sandsynlighed for nu.

Rigtig god onsdag.

HanneZ

NB Jeg håber jeg kan "gøre" en god fødselsdag, "far" er nemlig ikke hjemme, så jeg må stå for alle løjerne.

1 kommentar:

  1. Stort tillykke til den store pige og sikke et flot kort hun får - jeg er sikker på at du nok skal klare det uden far :)

    SvarSlet