onsdag den 11. april 2012

Tid til telegrammer

...det er forår igen og mange skal bruge telegrammer til konfirmationerne.
Jeg har arbejde lidt med nogle nye udgaver...

Jeg ved ikke hvorfor, men ting til drenge har altid forekommet mig lidt svært.
Måske fordi jeg selv er udstyret med 3 piger, så jeg har ligesom været vandt til at tænke i pigebaner...

MEN drenge skal jo også konfirmeres, så jeg har tvunget mig selv ud i nogle her og det er vist blevet okay.

Jeg viser nogle flere i næste uge.

Rigtig god onsdag.

HanneZ

2 kommentarer:

  1. De er rigtig fine, både til pige og dreng. Alting er lettere til piger :)

    SvarSlet
  2. Dine drenge telegrammer er da super flotte selv om du ikke syntes det er de nemmeste at lave. Pige telegrammerne er også flotte og feminine :)) Glæder mig til at se flere i næste uge.

    SvarSlet