onsdag den 23. november 2011

Enkel adventskrans

En krans er det jo ikke. ...
Men 4 lys og enkel.
- Meget enkel.

Jeg har brugt den samme zink-skjuler, som sidste år og brugt mos, som sidste år.
Men lys-holderne er nye. Og de  er geniale, for lysene står ikke helt ned i mossen...
Måske sætter jeg en sløjfe i, eller binder lidt bånd om lysene....?!?!

Min mand spørger mig; hvad jeg mon skal bruge alle de små broderier til?
Men han må vente lidt endnu.

Og det der røde syning....???? Det skal I få at se snart.

Jeg sunder mig ovenpå et blodigt tandlæge besøg i mandags....jeg troede bare, at jeg skulle have udskiftet en plumb....men endte med en større operation....av, av....
Jeg ser frem til, at jeg kan åbne munden, så jeg kan både spise og snakke igen.....
Men naturligvis ikke samtidig....hi...hi og av, av...- jeg forsøger, at tie stille lidt endnu....

Go' onsdag.

H

3 kommentarer:

  1. Føj for en omgang hos tandlægen, håber snart du får det bedre...

    Fine syninger, bliver spændende at se hvad du skal bruge det til ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde rensdyerne - hvad mon du gør med dem? :-)
    Jeg er nødt til at kigge forbi og se dit flotte julepyntede hus!
    Hils!
    Knus C

    SvarSlet
  3. Ja, puha det var slemt hos tandlægen....:-(
    Syningerne blev til god jul ophæng og rensdyrerne, dem skal i snart få at se igen..
    Og C, du skal være så hjertelig velkommen. :-)

    SvarSlet