lørdag den 15. oktober 2011

Hæklet poncho med grønne kanter

Jeg fik hæklet og syet et par grønne blomster på den hæklede poncho forleden dag.
Så nu er den HELT færdig og allerede i brug.
Den er bare hæklet i en rest af akryl garn og en lille smule grønt bomuld. (Grøn er nemlig pigernes favorit farve lige for tiden.)

Og i Netto, i forrige uge, fandt jeg de fineste muffin forme med hjorte på....
Mon jeg kunne tigge mellemste pigen til at bage?...Hun elsker at bage i øjeblikket....og det er bare så lækkert med et par friske cupcakes til kaffen.....:-)

Jeg vil igang med et lidt større sy-projekt, så jeg ønsker Jer en rigtig god weekend.

H

3 kommentarer:

  1. Det er en fin poncho med blomster på:)
    God fornøjelse med syningen.

    SvarSlet
  2. Hej
    Nøj hvor er den smuk - den kunne jeg tænke mig at lave - har du et bestemt mønster eller er det ud af fri fantasi?
    God weekend.
    MVH Jette

    SvarSlet
  3. Hej, hej. Jeg har faktisk fundet en opskrift at starte på, men har udladt en rynket kant...det er fra et gammelt Ingelise blad, og jeg kan godt hjælpe dig med en kopi. Skriv til mig på mailen, så kan jeg sende dig et scan. KH Hanne

    SvarSlet