onsdag den 23. februar 2011

Kitte-kat

Et lille hej til Jer....jeg er her stadig...og jeg er i gang, som altid....men jeg glemmer mit kamera...ih altså.

Og så har jeg også lige haft en forfærdenlig hovedpine/kvalme i 4 dage...det tog lige toppen af min kreativitet.....men nu giver jeg lyd, med et billede af den sidste nye bluse; pink og turkis, med kat, hjerteknapper og palmegrene...klar til forår.

Og så endnu et lille fuglekort...denne gang i blå og koral, med et tillykke og mulighed for at slå en cirkel om en særlig dato...

Rigtig god onsdag til Jer.

H

2 kommentarer:

  1. Meget sød bluse.
    Jeg er vild med katten.

    Håber du har fået det bedre.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  2. Tak, Grith...hovedpinen er forsvundet, så jeg får lavet en hel masse igen. KH Hanne

    SvarSlet