fredag den 3. september 2010

Dåse leg

Karen har sat en sjov leg i gang med dåser....kagedåser altså! Så jeg har fundet nogle af mine dåser frem fra skabe og hylder; både nye og gamle, men alle dåser som har en historie for mig og min familie....."huset" købte jeg i Søstrene Grene for "100 år" siden, den bruger vi hver dag til kaffebønner...den pink og de grønlige dåser er fra min mormor og de bruges til småkager især til jul, fugledåsen var til den særlige gode kaffe på oldefars fabrik, Store Marie dåsen er fra min barndom...osv...osv....

Derudover vil jeg bare skrive en stor tak til Karen, som nu også har fået mig i gang med vimpel og flag hæklerierne....Efter at have færdig gjort mit store slumretæppe, er det en sand fornøjelse, at hækle sådan nogle små ting. Kig over til Karen Klarbæk, hun har skrevet de fineste opskrifter i sin sidebar.

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar