fredag den 20. august 2010

Pink patchwork top

Så blev det endelig lyst nok til, at jeg kunne tage ordentlige billeder....og her er en ny top, syet med pink / blå patchwork, den udgave af kosmetikpungene, som mellemste barnet syntes bedste om....jeg er i gang med en til ældste barnet, som I må se i næste uge.....

Ellers har jeg malet på en gammel købmandsdisk...og det gik lige helt fantastisk godt, den fik lige nøjagtig det slidte / gamle look som jeg gerne ville have....INDTIL:....jeg gav den en gang klar lak.....den gule farve i træet trak ud, så nu er det fuldstændig ødelagt.....øv, øv, øv....er der mon nogen som ved hvordan man UNDGÅR det? Og endnu bedre, hvad gør jeg nu????? Jeg er helt knust......

Det er snart weekend og jeg må løse det, det kan simpelthen ikke passe at det ikke kan blive godt igen....

Ønsker rigtig god weekend til Jer....

H

2 kommentarer:

  1. Hvoe er den bare skøn såddan rigtig kvinde!!! SMUK!
    KH

    SvarSlet
  2. super sød ... det andet kan jeg desværre ikke hjælpe med selvom jeg maler mange ting. Gir' dem aldrig lak....

    SvarSlet