fredag den 27. august 2010

Efterårskort

Min kort kasse var ved at være tom, men jeg havde egentlig ikke planer om at lave nye lige nu, indtil jeg loggede mig ind her og faldt fuldstændig pladask for det lille blomster print.....(Helle har i øvrigt lavet mange andre fine downloads...så tjek det lige ud!)
Jeg blev vildt inspireret og måtte bare i gang med det samme og det kom der så en hel masse nye kort ud af.....

Printet med de små træer har jeg selv lavet, jeg kan nemlig også godt lide at bruge tegneprogrammer...og fugle, svampe m.fl. er også mine egen skabaloner.

NB: Klik på billedet, så kan du se det tættere på....

Nu vil jeg skynd mig videre, det er snart weekend og vores er fyldt ud, vi skal blandt andet fejre den mindstes 9 års fødselsdag....

Rigtig god weekend til Jer.

H

1 kommentar:

  1. Dejlige kort. Hun er dygtig, hende Helle, og du kan da også noget med grafik, skal jeg love for.
    God, fyldt weekend.

    SvarSlet