fredag den 24. marts 2017

Fik lige lyst til....

....at strikke en trøje.

Længe har pigerne plaget, om jeg ville strikke en trøje.

MEN: jeg strikker jo ikke. Næsten aldrig. - Alligevel fik jeg lyst.

Vi fandt noget lækket blødt Alpakka uld. Og så prøvede jeg mig frem med forskellige strikkepinde.

Så ingen opskrift, bare ud i det blå, med små notater undervejs, så for og bag side blev ens.

Det har været vanskeligt at få lavet et indlæg. For trøjen har været i brug, siden den dag den blev færdig....Og hver gang jeg stod klar med kamera, var trøjen ikke "hjemme".
Men den blev vist som ønsket.

Jeg ønsker Jer en dejlig weekend.

HanneZ



2 kommentarer:

  1. En lækker sag, forstår godt den straks blev taget i brug. Alpakka uld er så dejligt blødt og varmt. Hold da op en nørd du er, at kaste sig ud i at strikke uden opskrift :-)
    K.h. Ketty

    SvarSlet
  2. Kære Ketty. Tak. ;-) Det er godt nok første gang jeg takker for at bliver kaldt en nørd. Men du skriver med en smiley, så jeg tror, jeg ved hvad du mener. Hi-hi. God aften til dig. KH Hanne

    SvarSlet