tirsdag den 21. februar 2017

...lidt nyt til håndarbejde

.....jeg er stadig midt i mit oprydningsprojekt..... - som betyder, at jeg ikke køber ret meget nyt.

- Der er jo ingen pointe i at rydde op, hvis jeg bare fylder på igen.
Det betyder også, at jeg vælger mine projekter med stor omhu. 

MEN; så var jeg en tur i Stoff & Stil og fandt en rest af dette brokade stof. - I første omgang lod jeg det ligge, men jeg kunne ikke glemme det, så et par dage senere, måtte jeg afsted igen. 

Indersiden lavede jeg af rester, noget stof med print af roser, sat sammen med rød/pink tern, som titter frem på forsiden. Tasken har på indersiden en lille lomme med lynlås, som er næsten skjult ind i sømmen.

Brokade stoffet gør tasken pænt fyldig. 
Og det er en taske, som jeg allerede er blevet meget glad for. 
Og som pigerne straks bad mig lave flere af. :-)

God tirsdag.

HanneZ



2 kommentarer:

  1. Hej Hanne. Forstår godt du måtte eje det smukke stof. Fin taske du har fået fremtryllet. Heldige døtre der har en kreativ mor :-)
    God weekend.
    K.h. Ketty

    SvarSlet
  2. Kære Ketty. Nu hvor jeg blogger lidt mindre end jeg plejer, er en af de ting jeg savner allermest; dine søde kommentarer. Uh....Tak, for dine altid rosende beskeder. Jeg ønsker dig en rigtig dejlig weekend også. K.h. Hanne

    SvarSlet