fredag den 21. november 2014

Nisser...?

...hvorfor ikke starte lidt med juleriet. Nu er der alligevel kun en månedstid til juleaften. :-)

Jeg er egentlig ikke så vild med nisser, men jeg kan godt lide en god udfordring.
Og sådan kom dette par til verden en gang i September.

Først lavede jeg nissefar. Men fandt hurtigt ud af, at han manglede en nissemor.
Så udfordringen blev udvidet til et nissepar.

Disse er lavet i guldtrykt rødt bomuld, med hvidt bomuldsforklæde, filthatte, uldhår og hæklede hoveder. 
De måler 19-20 cm uden hat.

OG jeg vil forære dette par væk i en give-away.
Så har du lyst til at modtage disse med posten, så skriv en kommentar inden 1. søndag i advent  Så trækker jeg lod en gang i løbet af søndagen (30.11.2014) og giver vinderen besked.

Ønsker Jer en dejlig weekend.
HanneZ




15 kommentarer:

  1. ÆÆÆÆÆÆÆÆLSGER nisser, så de ville da få et godt hjem her hos mig :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså kære Hanne!
    Jeg er sikker på, de vil pynte SÅ fint hjemme i vores stue ;o).
    Ønsker dig en dejlig uge.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. De var da riktig så søte! Klart nissefar må ha en nissekone ;)
    Siri

    SvarSlet
  4. Uh, det er da en stor fejl, at jeg ikke har skrevet en kommentar, - de er skønne, de to nisser.

    SvarSlet
  5. Det ville da være for lækkert!

    SvarSlet
  6. Mon jeg lige kan nå at være med...........
    Flot nissepar - glædelig 1. søndag i advent.

    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Håber jeg når det... for de er da godt nok for søde :-D

    SvarSlet
  8. Hvor er de søde! Håber jeg kan nå at være med! :) Krydser fingre ;)

    Email: idagormsen1@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Håber jeg stadig kan nå det - nej hvor er de søde. De passer fint ind i min nisse samling

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. De er virkelig søde!
    Krydser fingre for jeg kan nå at deltage :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  11. Kan jeg nå at være med? De nisser er da bare for søde:)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  12. Mon jeg kan nå at være med? Håber :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  13. Krydser fingre!

    Mail: kasper_r_j@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Glædelig 1. søndag i advent! Hvor de nisser dog fine.

    herbst@fibermail.dk

    SvarSlet