fredag den 8. april 2011

Nr. 16...

Nej, det er ikke kaniner, ikke idag...
Men derimod en kosmetikpung, som nu er modtaget og jeg har fået den sødeste e-mail, som bevis.
Jeg overvejer, at printe den ud i str. stor (som i kæmpe stor) og tapesere en hel væg. :-) det er nemlig sådan en slags e-mail, som gør een rigtig glad!

Kosmetikpungen er i lilla farver tilsat lidt grønt i en blålig skala.
Og jeg håber, den bliver godt slidt med årerne...

Desuden har jeg lavet nogle nye kort....jeg mangler pludselig kort til unge teenagere...??!?!?, så den opgave er skrevet på min to-do liste...

Rigtig god weekend.

H

5 kommentarer:

  1. Jeg er SÅSÅSÅSÅSÅ glad for min! Jeg har ikke en eneste gang glemt den og jeg har kunnet finde mine piller! TAK!

    SvarSlet
  2. Så fik jeg da lige øjnene op for din blog, og sikke nogle fine kort du laver. Og dejlige farver du så fint sammensætter... Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke taget den i brug i nu, den står så fint på en lille afsyret hylde på badeværelset....

    STOR str, som i stor toilettaske? :O)))))))

    SvarSlet
  4. GODT Onkel Anne, rigitg godt, det glæder mig.
    Og tak til Lene, det er altid dejligt at være til inspiration for andre.
    Og HelleJescika dog, du må gerne bruge den. Jeg synes faktisk at du skal...;-)
    KH Hanne

    SvarSlet
  5. Den kommer også i brug, men vil lige vente til jeg skal overnatte et sted. :O)

    har du ikke lyst at se forbi min blog og evt. deltage i min give away...:O)

    SvarSlet