fredag den 5. november 2010

Ønsker Jer god weekend

Jeg har syet lidt lapper sammen, men det går ikke så stærkt, for jeg ville også lige brodere lidt...og klippe kort og...og...og... 
Ifølge nogle beboer her i huset er det ALT for tidligt at pynte til jul. Men jeg kan næsten ikke vente i år....der ligger lidt jule håndarbejde rundt om i huset, men jeg skal passe på, at det ikke bliver FOR meget. Derfor har jeg pyntet lidt diskret med gran og æbler ved fordøren....smiler....
I øvrigt bliver det her i huset hvid og rød jul, tilsat lidt grønt og sølv.....traditionelt, ja men der er også lidt restriktioner der. Nogle gange har jeg forsøgt at skeje lidt ud...men det falder ikke altid i god jord....En adventskrans er en adventskrans, og det kan jeg lige vove på at lave om.....(!)

God weekend til Jer.

H
Jeg tror, jeg kan få tid til, at arbejde lidt videre med projekterne, når jeg nu ikke må pynte op endnu....;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar