onsdag den 4. maj 2016

Valmuer...

Sidste weekenden var jeg i haven og klippe lavendler ned. Og så kom jeg til at tænke på billedet her fra sidste år og fandt kladden til et indlæg på bloggen, som aldrig blev posted.

Jeg har nydt nogle valmuer, som har plantet sig selv mellem lavendlerne i forhaven.

Jeg kan godt lide farverne sammen; lilla og orangerød. 

Hver morgen har de stået flot med nye blomster, som til aften allerede var afblomstret....

Valmuerne passer godt med den lille notesbog jeg havde med på ferie og til de hæklede flag, som jeg lavede i bilen, og gav til dem vi besøgte på vores vej.


Uh, hvor jeg savner at det snart skal blive sommer.

God onsdag

HanneZ

PS. Jeg hilser denne uges ekstra fridage velkommen. Min mand har været en tur på hospitalet med galdesten....av, det har været hårdt. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar