fredag den 29. april 2016

...udendørs

....der er mange som skal holde eller til konfirmation denne weekend.
Jeg har haft en del små projekter til festerne. Og det har været spændende.

Jeg skal IKKE selv afsted. Men jeg håber på dejligt vejr til de, som skal.
Og imens vil jeg så sidde her på bænken, som kom ud sidste weekend. - Lidt for tidligt måske, især mht. vejret. 
Men den skulle altså ud at stå!

Kjolen til højre har jeg syet og haft på til konfirmation. Så den er blevet luftet.

Jeg ønsker gode fester og god weekend til alle.

HanneZ


1 kommentar:

  1. Smuk kjole. Det var jo lige tilpas med tidspunktet bænken kom ud. Bænke kan benyttes til mange formål - slappe af bænk, solnedgangs-bænk, kæreste-bænk osv.
    Håber du har nydt weekenden, jeg har været på have arbejde.
    K.h. Ketty

    SvarSlet