mandag den 30. november 2015

Adventslys...

....det blev (heller) ikke en adventskrans i år. - Men derimod denne dekoration. Inspireret af et foto jeg så fra Claus Dalby, på formland i Herning.

Og mens stormen rasede, fodboldkampen blev aflyst og vi droppede at køre til Skjern med efterskolebarnet, tændt vi det 1. lys.

I hverdagen kan jeg tænde den lille lyskæde.

I løbet af de seneste par uge har jeg samlet inde til dekorationen. Sukkulenter og kæmpe kogler fra gartneren, mos, tyttebær blade og lærkegrene med kogler fra skoven, trold hasselgrene fra haven, lys og lyskæde fra dagligvarer butikken og bakken fra byggemarkedet. Og i sidste uge sad jeg og foldede små "papir-kasser" af forskelligt papir, som de forskellige ting er sat ned i.

Ja, ja, det tager tid at være kreativ.
Håber I også fik lavet en fin adventsdekoration?

HanneZ

3 kommentarer:

  1. Hvor er den dog smuk <3 Tror, jeg vil lave en lignende for jeg har ikke fået lavet juledekoration endnu :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Louise. Og jeg er bare glad for at kunne inspirere dig. <3 Og du kan godt nå det endnu. ;-)

    SvarSlet