fredag den 9. oktober 2015

Shopping bag...

..en ny taske er fremstillet.

Storesøster fik en fin golf/sports bag af træneren, og mindste søsteren ville gerne have en af samme slags.

Den skulle være sort, med mønster inden i og jeg måtte rigtig gerne bruge en kobberlynlås.

Og jeg har "kælet" lidt for denne udgave.

Remmene er syet "tykke" med snor indeni.
En lille lomme er syet indvendigt, også med en kobber lynlås, som jeg har givet et lille prikket bånd i lynlåsens vedhæng.
Og så er den lavet ekstra "tyk" med et lag fyld-flies imellem, så falder den ikke sammen.

Og hun blev glad: Det er det bedste du har syet til mig i længe....:-)

Hvis ikke, havde jeg en anden aftager, for mellemste datter var hjemme fra efterskole og hun stod klar til at tage den med.

Så nu må jeg finde stof til endnu en taske.....og den må ikke have samme farver!....:-)

Ønsker Jer en rigtig dejlig weekend eller efterårsferie måske?

HanneZ


2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, jeg leger lidt med tanken om at sy en praktisk to-go taske i voksdug. Kunne være super praktisk til og fra børnehave osv

    SvarSlet
  2. Hej Libbie. Du skal da bare i gang. Jeg har syet så mange posetasker, hvor jeg har syet voksdug i den nederste halvdel, fordi det er pratisk til badetøj eller indkøb, som kan være lidt fugtige. Desuden er de lavet vendbare, så jeg kan vende den side ud, som jeg er i humør til....
    Men gå bare i gang, det er super nemt. God weekend. Hanne

    SvarSlet