torsdag den 2. juli 2015

...og der var fest...

....vi fik fejret en 18-års fødselsdag.
Først med brunch med veninderne, derefter med middag med familien.

Til brunch havde jeg lavet bordkort; de anes lige her på billedet: øverst. Og jeg fik hæklet en matchende flagranke, som pynt til bordet sammen med de små is, jeg havde tegnet/printet/klippet ud.

Og jeg havde faktisk også lavet bordkort til familie middagen....vi var godt 20...og glas ende altid rundt omkring på borde, reoler og vindueskarme.....så det er rart, at have sit navn på. Dem må I se en anden dag.

Nu vil jeg ønske en dejlig torsdag.

HanneZ

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Beundrer dig for alt det du overkommer. Du griber enhver anledning til at gøre det smukt og festligt. Tillykke med datteren forøvrigt.
    Hilsen Ketty

    SvarSlet
  2. Tak, Ketty. Du er så sød! Og ja, jeg elsker, at få lov at pyntet lidt...

    SvarSlet