tirsdag den 26. maj 2015

Middag for 2?

....sådan 3 fridage gør godt....:-)

Jeg har syet og lavet kort, været i haven og ordnet vasketøj og rengøring...
Drukket morgenkaffe med min mor, gået tur med min mand, fejret bryllupsdag og hygget. Fik også tid til at ligge med næsen i sky, så jeg har fået farve i ansigtet....
Hvor heldig kan man være? 
Den ekstra dag giver tid til det hele.

Her: Et lille stykke stof, blev til en dækkeserviet for 2...
Og så kunne jeg ikke lade være med at dække op...
Det var en lille gave til min mors veninde. Men ideen er god, og jeg vil helt sikkert finde lidt stof, så jeg kan lave et par stykker til os selv.

Blomsterne i vasken er klematis.....der var én, som kom til at brække en gren af, men den kom straks i en vase med vand.

God tirsdag.
HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar