lørdag den 11. april 2015

Dagen før dagen

...der er lidt sommerfugle i maven. Både hos datteren, men også hos mig...:-)

Dette er dagen før dagen.

Fredag havde vi stor familiemiddag, da bedsteforældre og oldeforældre ankom fra Sjælland.

I dag har vi ordnet det sidste...og nu kan vi ikke gøre mere. Andet end at håbe, at vi får en rigtig dejlig dag.

Jeg har lavet kortet her...og jeg tør godt lægge det ud på bloggen nu....for konfirmanden får ikke tid, at kigge herind forbi, inden i morgen...:-)

Jeg ønsker Jer en dejlig weekend.

HanneZ

4 kommentarer:

  1. Håber I får en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Jeg håber, I får en dejlig dag. Sommerfuglene letter nok, når I kommer i gang :)

    SvarSlet
  3. Tillykke..... Håber I alle får en fantalastisk dag....... med sommerfugle "placeret de rigtige steder"....

    SvarSlet
  4. Hjertelig TILLYKKE med dagen, håber det bliver en minderig dag. Det kan kun blive en fantastisk dag med alle de kreative forberedelser du har lavet
    Hilsen Ketty

    SvarSlet