tirsdag den 31. marts 2015

Påske æg og kyllinger

...jeg tror, jeg har fundet de påsketing frem, som jeg plejer.

Kaninerne, nogle keramik lam, hæklede æg, og dette pap-æg, som jeg har dekoreret med kopier af påskeevangeliet fra en meget gammel bibel.

Og så er der lige et par ting mere og ellers bare nogle friske blomster eller perle hyacintløg, som jeg er helt tosset med - bare fordi de er blå, tror jeg. 

Så er der lige arbejdet der skal gøres færdigt, så jeg kan komme hjem at slappe af et par dage.

Og nu er konfirmationen lige rundt om hjørnet...- alt er næsten færdigt, så nu kan vi gå at glæde os.

God tirsdag.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig påske-fint. Og sød opsætning, du har lavet på billedet. Rigtig fin idé med teksten fra påskeevangeliet på ægget.
    God påske til dig og dine.
    Kh. Anette

    SvarSlet