torsdag den 5. marts 2015

...forår på vej

....selvom vi havde det flotteste snevejr i går, kan man godt mærke, at der er forår på vej.
Og er det ustadig vejr ikke bare fantastisk? Det veksler hurtigt mellem sne, regn og flot solskin.

Jeg har sat løg i zinkpotterne, og kan følge dem vokse.
Det går hurtigt, når de står herinde i varmen.

Den yngste datter har lavet den fine planteske i metal sløjd og den mellemste datter har tegnet det fine øje....egentlig er der 2 og jeg tror da godt jeg kan finde på noget sjovt at bruge dem til.

Den ældste datter, dyrker sport, arbejder og passer 2.G, det er også en bedrift, som ikke skal glemmes.

Og jeg pusler videre med konfirmation og påske. Der bliver syet nogle sting på symaskinen, klippet med saksen, tegnet, hæklet og nusset med papiret. Lige ALT det jeg holder af.

Ønsker en dejlig dag.

HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar