mandag den 23. februar 2015

Indbydelse til konfirmation - 3

..og sådan ser det færdige resultat ud:

Jeg har printet trosbekendelsen direkte på indbydelsen.

Herefter har jeg monteret en bjælke af grønt karton med en lille kat forneden.

Blomsterne har fået små rhinsten. 

Jeg har printet kalenderen, korset og de små cirkler med en golfspiller og en gymnast.

Og til sidst kjolen, som er klippet ud og foldet, så jeg kunne montere tyl og derefter binde et silkebånd i.

Inden i står teksten.
Og ligeledes inden i, har jeg foldet små stribede slikposer, hvori jeg har printet et kort med konfirmandens ønsker. (det kræver vist et foto mere...:-)

Og det var så den.

Rigtig god mandag.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Det var så den :-), men sikken arbejde inden du er nået så langt. Det er bare så gennemført, intet overladt til tilfældighederne. Smukt med smukt på
    Hilsen Ketty

    SvarSlet