mandag den 24. november 2014

Juletræet

.....det første jule træ, 2014, er kommet ind i vores hjem.
Og bare rolig, det kommer slet ikke til at drysse, det er nemlig et fotoprint af et lærke træ.

Det er købt i Stoff&Stil, og jeg lover, at jeg ikke køber flere af dem.
I hvert fald ikke inden jul. :-)

Dette er sat på en masonit plade, så vi kan bruge det som opslagstavle.
Jeg havde tænkt vi kunne hænge et par julekort, nogle til/fra kort og lign.

Og der er også mulighed for at hænge adventsgaverne her...

Mulighederne er mange og jeg synes det er sådan et fint tryk.

Jeg ønsker en dejlig mandag.

HanneZ




2 kommentarer:

  1. Hvor fint, også drysser det ikke ;)

    - Anne

    SvarSlet
  2. Sikke en fin og yderst dekorativ idé. Kunne være, jeg skulle lave samme nummer.
    God aften til dig og dine.
    Kh. Anette

    SvarSlet