fredag den 13. juni 2014

Yndige pæoner

...jeg er stadig i det romantiske hjørne.

Jeg omtalte blomsterne i haven i går og jeg taler bl.a. om pæonerne her:
Først tog jeg en af de hvide og derefter en af de lyserøde.
De er bare helt fantastiske!

Stedmoder blomsterne var blevet lidt ranglede, så jeg klippede lidt af for at nyde dem indendøre også.:-)

AriZona Green Tea flasken har jeg lige fået af min datter. Den blev jeg forelsket i første gang jeg så den, for meget længe siden. ;-)
Det bliver en keeper, i hvert fald for nu. - Hvis bare flasken ikke havde været i plastik.....!!!

God weekend til Jer.

HanneZ



1 kommentar:

  1. Hvor sjovt... første gang jeg så de teflasker blev jeg også fuldstændigt vild med dem... men synes også det er en stor, stor fejl, at de er lavet i plastik ;-)

    SvarSlet