lørdag den 31. maj 2014

Nørd'et..

...jeg keder mig lidt...ikke fordi jeg ikke har noget at lave, men det keder mig.
Så jeg har syet de 3 klippede 
t-shirts/bluser færdige. 
Hvid t-shirt, sort bluse med elastik i talje+ærmer og en grå udgave med thaisilke+ jersey i front.

Derudover har jeg været rigtig nørd'et; havde fået en harddisk icy-box, tog harddisken ud af denne stationære computer for at bruge indholdet på den bærbare pc, men mit elskede tegneprogram manglede en dll-fil, og kunne ikke lukkes op, så jeg måtte samle det hele tilbage igen for at skrive dette indlæg....
Er det lidt nørd'et?
Jeg er ikke så stærk i pc'er, må indrømme af Mac's er noget lettere at gå til.
Undskyld, at jeg fornærmer nogle...det var bare det jeg lærte først....sorry.

Håber i nyder en dejlig lørdag....jeg ønske god weekend.

HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar