fredag den 25. april 2014

Indbydelse til konfirmation

...jeg fik den fornem opgave; at lave indbydelser til en konfirmation. Og nu har jeg fået lov, at vise dem frem på bloggen.

Det er en ærefuld opgave og jeg gør hvad jeg kan, for at efterkomme særlige ønsker.

Her har vi taget udgangspunkt i et kort fra sidste år. (En lyserød/pink udgave se her)
Farverne skulle være lilla/lyserød og af særlige ønsker til motiver var kjolen, sommerfuglene og noget med Justin Bieber.

Idolet fik jeg flettet ind med det lille "frimærke". Resten gav sig selv.(Navnet er tildækket.)

Efter festen, viser jeg tilhørende bord.- og menukort frem.

Og nu vil jeg ønske alle en god weekend.

HanneZ

NB: Jeg vil gerne takke modtagerne for den stor begejstring, de har vist indbydelserne. 
Det er en fornøjelse at lave en opgave, som bliver så positivt modtaget. 
Tusind tak.






4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Sikke et kæmpe arbejde.

    SvarSlet
  2. Super flotte. De kunne også sagtens have været til min datter, hun er også Justin Bieber fan :)

    SvarSlet
  3. Som altid smukt når det kommer fra din hånd, modtagerne kan da også kun være tilfredse :-)
    Jeg er nysgerrig efter hvordan du laver frimærkerne, er det en dims til at udstandse dem med
    God weekend.
    Ketty

    SvarSlet
  4. Tusind tak. :-) Det er dejligt at I også synes om dem.
    Ketty, jeg har brugt en mønstersaks med mikro takker. :-)

    SvarSlet