torsdag den 30. januar 2014

3. shoppingbag

....jeg bliver bare rigtig glad, når jeg ser de søde svar på give-away'en i lørdags.
Tak til Jer allesammen, I er bare SÅ søde. :-)

Til de, som ikke har lagt en kommentar: I kan nå det endnu.
Fristen udløber først på søndag 
kl. 12. 

Indlægget i dag er den tredje taske, som lå under juletræet.
Den er blå og natur farvet, indvendig sidder også en lomme med lynlås. Tasken var til min mor.

Der er en svaghed for blåt i familien; både min mor og min mands mor sværmer for blåt.
Og jeg tror, jeg har arvet det fra de to. :-)

Næste taske er på vej...der er bare lidt tvivl om farve sammensætningen.
Og så pusler jeg med flere spændende hemmeligheder, som jeg må venter med at afsløre.

God torsdag

HanneZ

1 kommentar:

  1. Hold da op en lækker taske. Jeg er også vild med blå og især når stoffet er cowboy/denim. Ha en god dag!

    SvarSlet