tirsdag den 21. maj 2013

Haven lige nu

...der er forgået så meget denne weekend:
Min mor havde rund fødselsdag i lørdags. Hurra!
Vi så en lille baby-fætter for første gang - nu 6 uger gammel.
Vores nye bålsted i haven blev indviet
Små planter en blevet omplantet og haven er blevet ordnet.
Og jeg har endda haft lidt tid ved sy maskinen.

Jeg har masser af billeder, at vise frem, men har jeg valgt at lægge billeder ud af haven netop nu.
Jeg har virkelig haft brug for at nusse lidt omkring i den, ikke fordi jeg er en stor have perfektionist, faktisk kan jeg godt lide når det hele ser lidt tilfældigt ud....det må godt rode lidt, på den rigtige måde, det synes jeg er mest hyggeligt.

Lige nu står tulipanerne, som hvert år bliver flere og flere, liljekonvallerne, forglem mig ej og flere andre blomster og det hele er grønt, grønt. Og jeg har brug for noget godt for øjnene, jeg trænger til ro i tankerne....for det hele kører lidt rundt....

Ønsker Jer en rigtig god tirsdag.

HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar