mandag den 4. februar 2013

Travl weekend...

Jeg har brugt det meste af weekenden på at rydde op. Men jeg er desværre langt fra færdig. Jeg har nemlig samlet rigtig mange ting og nu er der altså noget af det, der skal ud.

Det bedste ved det er; at der bliver bedre plads til at være kreativ....ja, altså ikke mens det står på, men bagefter, det håber jeg. I hvert fald stødte jeg på flere ting, som gav mig nogle gode ideer.

Kortet til højre er et jeg lavede i efteråret. Det var til et sølvbryllup, og det for een, som holder meget af lilla.

Nå, ja, jeg fik syet og tilrettet prøve-kjolen til konfirmation. Så en (stor) sten faldt fra hjertet, for både mig og min datter. Nogle gange skal jeg bare have SÅ meget tilløb for at gå igang, fordi jeg er bange for hvordan resultatet falder ud.....

Og sørme om ikke: ....pigerne endelig fik en "lille" grandkusine i lørdags. Det var en dejlig nyhed!

Jeg ønsker Jer en god mandag.

HanneZ



Ingen kommentarer:

Send en kommentar