mandag den 24. september 2012

Tjek, tjek...

...ja, denne weekend kan jeg sige, at jeg nåede det meste. Og faktisk lidt mere end jeg havde regnet med.

Jeg nåede at sy en masse lapper, at bage grovboller til min mands kollegaer, at sætte en masse løg og flytte nogle buskbom og lavendler i haven.
Og mens min mand gik til kort-aften, havde jeg min mor til middag og hyggeaften, hvilket desværre ikke sker så ofte.

Og så var der lige denne dejlige bløde sag, som også blev færdig. Jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg skulle sy en ny fleecetrøje til mellemste datteren af dette stof. (fra Stoff og Stil)
Hun elsker nemlig den gamle sand-farvede, men hun trængte til en ny.
Og ja, jeg ved godt, at man kan købe fine fleece-trøjer til billige penge, men jeg kunne bare ikke lade være. :-)

Håber i også havde en god weekend?

HanneZ

2 kommentarer:

  1. Så har hun da også fået en meget flottere trøje, end dem man kan købe.
    Jeg er lige ved at opgive dette indlæg, fordi jeg skal skrive de tåbelige ord..... Måske kunne du lave det om

    SvarSlet
  2. Den trøje er blevet virkelig skøn, utrolig så flot med alle detaljerne!

    SvarSlet