mandag den 17. september 2012

Sorte joggingbukser

....jeg nåede alligevel en hel del kreativt denne weekend.
:-)

Jeg ville så gerne eksperimenter med piping, så det gjorde jeg på disse jogging bukser, som mellemste datteren manglede.

Mønstret er fra SY magasinet, men jeg måtte tilrette størrelsen lidt og også tilsætte stiklommerne.

Båndet måtte gerne være både turkis og koral.
Og jeg har igen leget lidt med mat/blank effekten, lommerne er nemlig blank satin twill.

Hun er nu klar til at løbe.

Rigtig god mandag.

HanneZ

3 kommentarer:

  1. De er blevet flotte Hanne. En skam jeg ikke kan nå det, skal nemlig ned og købe joggingbukser i dag til en tur vi skal på - ville være fedt med lidt tilsat effekt - det skal prøves :)

    SvarSlet
  2. De er rigtig lækre - det ser godt ud med de lommer.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Flotte bukser :-) Du har mange gode ideer, særligt den med "lægetavlen" det er en super sjov ide, fik bare ikke kommenteret det den dag du lagde det ud.
    Hyggeligt du har ændret dit logo til efterårsfarver.
    k.h.
    Anette

    SvarSlet