fredag den 21. september 2012

Mere guldbryllup...

...en kollegas forældre skal fejre guldbryllup og hun bad mig finde på noget til en sangskjuler.

Jeg lavede først et tilhørende kort med kornmarken i baggrund og det guldbroderede aks.
Og brugte samme farveskala til sangskjuleren også.

Derfor den sorte æske, som jeg åbnede lidt i den ene ende.
I bunden klippede jeg et stykke af noget sort "fløjlspapir", det har nemlig et drys af guldglimmer og passer perfekt til lejligheden. Og dertil printede jeg det store emblem og satte guld organza-bånd bag.

Jeg håber de får en dejlig fest.
Og at I får en dejlig weekend.

HanneZ

1 kommentar:

  1. En flot sammensætning og nu da vi er ved flot.
    Tak for det smukke kort, du har lavet til min lille Rose - jeg glæder mig til at give hende det på hendes 1. fødselsdag :)

    SvarSlet