onsdag den 4. juli 2012

Små ændringer

... Der var en læser, som bemærkede, at jeg havde leget lidt med fotografier på min kort - det er sandt ☺:

Baggrundsbilledet til de øverste kort, er et foto jeg selv har taget og derefter printet ud i 2 farve nuancer: brunt og blåt.
Dernæst har jeg klippet en blomsterstængel og standset et par blomster, et par transparente sommerfugle (kan være vanskelige at få øje på...) og en tag...nu kan jeg hurtigt skrive et tillykke og/eller et rundt tal på....

Af andre små ændringer er der f.eks  fødselsdagskortet nederst.
Først var kortet, som billedet til venstre, men det var for enkelt. Så jeg klippede endnu en stængel og standsede et par blomster. Og så blev det mere feminint. :-)

Rigtig god onsdag.

HanneZ

2 kommentarer:

  1. Små detaljer kan ændre meget - flotte - flotte :O)

    SvarSlet
  2. Fine små kort du laver. har du forresten set mine kort, som jeg lige har lagt ud på min blog: madebyme-helena.blogspot.com

    under Etiketter "Kort made by me"

    Mvh Helena

    SvarSlet