fredag den 22. juni 2012

Puslerier

...jeg går og pusler med mange forskellige ting...Og jeg hygger mig...- når vi endelig er hjemme.

Juni er en travl måned og det er til dels mine 3 døtres "skyld". ☺

Der er grillaftner på skolen, afslutninger og afskedsfester, fødselsdage og oveni familie fødselsdag og et bryllup....

Nu er det snart ferie og jeg overvejer om jeg skal hækle et nyt tæppe...eller om hækle-firkanterne skal blive til dækkerservietter?
Jeg laver flere kort og har syet 1-2-3 nye toppe...i forskellige farver og størrelser....

Min ikke lyserøde pæon springer snart ud....og idag er det fredag!

God weekend

HanneZ


4 kommentarer:

  1. Jeg taler for et tæppe :) jeg er selv blevet stor producent af hæklede tæpper og elsker at se andres tæpper. Så sjovt hvordan samme mønster blot med andre farver kan se helt forskellige ud :)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Ja, jeg siger også tæppe. De er simpelthen så lækre at have, kan bruges hele året og går aldrig af mode.

    Flotte toppe, er det til dine døtre? Glæder mig til at du ligger et billede op af din pæon når den har taget springet :O)

    SvarSlet
  3. Ih hvor er de toppe søde!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Pæonen er sprunget ud og jeg blev overrasket, -mere om den senere.
    Dækkeservietter eller tæppe?...Jeg kan ikke finde garn i de farver jeg har i tænkerne, så jeg har ikke besluttet mig endnu... Toppene er et hit og de er så nemme at sy, så flere af dem, tak...:-)

    SvarSlet