mandag den 18. juni 2012

Grill lapper

...bare så I lige ved det, så er det ikke ALT som lykkedes for mig.
:-)

Min mand har brændt sig alvorligt på vores grill, så han bad om et par grydelapper til grillen. Det blev til disse sorte grill-lapper:

Det som gik galt var, at jeg ville have sat snørehuller i som snoren kunne bindes i.
Men de snørehuller jeg havde var for små, da jeg havde lavet hul måtte jeg derfor sy knaphuller, men nålen knækkede....det lykkedes dog, at få et par nogenlunde knaphuller i, så snoren kunne komme igennem og nu har han lidt beskyttelse til hænderne....

Ja, ja, de næste jeg syr får den traditionelle strop i toppen, det ved jeg da fungere!

God mandag.

HanneZ

2 kommentarer:

  1. Jeg har selv syet en masse grydelapper, som du kan se på min blog, hvis du har lyst. Men jeg har nu også valgt at sy de traditionelle stopper, da jeg helt klart synes, at det er pænest og lettest.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  2. Synd for din mand - håber han heler!
    Sjovt - vi har sådan nogle kedelige nogen, men har aldrig overvejet at sy nye - DET skal da prøves :)

    SvarSlet