fredag den 15. juni 2012

Flere farveklatter

..det har været en meget travl uge, men jeg har alligevel fået lavet en del kort. Der har nemlig været en stor efterspørgsel i løbet af ugen.

Jeg er glad for farver i øjeblikket både kort, indpakning og blomster har fuld knald.
Og det gør ikke noget at sætte orange, pink, blåt, gult, grønt og hvidt sammen - jo flere jo bedre.
Jeg må bare have mere farve!

Og så gør det mig ikke noget, at det allerede er fredag igen...jeg trænger nemlig, noget så gevaldigt, til weekend....

God weekend til Jer.

HanneZ

4 kommentarer:

  1. Ja endelig fredag, trænger jeg nu også til efter en lidt lang uge.

    Rigtig god weekend

    Har du forresten lyst til at tilmelde dig min Give Away, så tjek min blog.

    SvarSlet
  2. Du fortjener vist også at holde weekend med alt det du får lavet :O)

    Har du overskud til en bestilling, der skal ligge klar hos mig senest den 26. juni?

    SvarSlet
  3. Helena, jeg kigger ind på din blog om lidt!
    Marianne, skriv bare, så skal jeg sige om jeg kan nå det. :-)

    SvarSlet